Ora demonilor


Emoțiile, dâre de gânduri, 
îmi mânjesc inima 
cu plumb. 

M-apasă
precum stânca apasă pământul,
mă-ncorsetează
până-mi taie răsuflarea,
îmi masacrează stomacul
de parca-ș fi-nghițit ace,
și ce pot face? 

Mă uit în spate,
nu-i nimeni acolo.
Mă uit înăuntru, 
doare.
În față e destul de liber, 
dar eu?

Încorsetată de emoții, dâre de gânduri, 
iau telefonul și scriu niște rânduri,
ora demonilor este pe-aproape, 
m-a prins trează în aproape fiece noapte,
mărunțind gânduri inclusiv despre moarte,
a mea, a celorlalți...

Așa-i bezna. 
Împodobită cu întrebări.
Brăzdată de nenumărate cărări,
ce doar ochii minții le poate adulmeca,
căci lumina-i departe, o fură pe toată luna, 
umbrele șoptesc, 
să nu cumva să mă trezească,
dar ele nu știu că eu visez și cu ochii deschiși,
că-n ceas de seară îmi pironesc mintea-n tavan
și gândesc.

Mă rog, plâng, îmi suflu nasul, 
vorbesc, tac și iar mă rog,
poate meditez să mi se facă somn,
nicicum nu vine. 

Moș Ene m-a părăsit. 

Sau mă-nșeală cu alta,
expresie ce nu are niciun sens, 
cu cine altcineva m-ar putea înșela?!

Să ne-nțelegem, el e un pârlit și jumătate, 
Jumate de glob hipnotizează ca la carte,
la 3,5 miliarde se împarte
un moș cam ocupat, cu speranțe deșarte
că praful lui magic pentru gene
ar putea funcționa și la insomniaci,
mai bine ar vinde ceva pentru anxietatea
ce mă ține conștientă noaptea
gândind și simțind, 
căscând și scriind. 


Image source: https://www.deviantart.com/bisbiswas/art/Night-Traveller-862431719


Comentarii

Popular Posts

Oversharing

T1/2

Aici și acum...