Anaesthesia


Te vreau pentru mine, 
doar pentru mine. 

Te vreau pentru că vreau să uit
vreau să uit că mor 
într-o zi
sau într-o noapte, 
să uit de durerea singurătății, 
a incertitudinii și a nesiguranței. 

Tu să mă orbești 
să nu-mi amintesc cine sunt eu,
ci doar cine sunt noi
adică eu 
adică tu 
adică noi noi.

Caut cu însetare 
disperare
întristare
O privire caldă în care să mă ascund,
să mă simt la loc de pace
în brațele ochilor tăi
care mă mângâie,
mă fac să-mi uit efemeritatea
de care fug cu atâta tact, 
pe care încerc să o păcălesc, 
să o mint,
să o îmbunez să mă lase să mai gust din nectarul vieții 
încă puțin...
și încă... puțin...
și... încă... puțin...

Și dacă mor mâine?
Merită sacrificiul de azi?
Și dacă nu mor mâine?
Merită să nu mă sacrific azi?

Care e balanța?
Unde am pus chitanța 
de la toate datoriile ce le am de plătit în astă viață?
Am păcătuit?
Nu știu.
Există așa ceva sau e doar în mintea mea?
și probabil a ta...
Nu știu. 
Și poate nu voi știi niciodată.
Merg cu curaj în față 
și te las pe tine să achiți nota de plată. 






Comentarii

Popular Posts

Oversharing

T1/2

Aici și acum...